Різновиди конверсійКонверсії можна розділити на макроконверсії та мікроконверсії. До перших належать результати за основними цільовими діями, такими як:
- Купівля товару;
- Замовлення послуги;
- Звернення до менеджерів по телефону;
- Надсилання заявки через форму зворотного зв'язку;
- Реєстрація на сайті.
Мікроконверсії - це проміжні дії, які також є цільовими, але менш значущими порівняно з основними завданнями. Наприклад, до них належать: додавання товару в кошик, перехід за посиланням, підписка на розсилку.
Для чого потрібна конверсіяПоказники конверсії демонструють, наскільки ефективно працює маркетинг. Шляхом відстеження та зміни коефіцієнта конверсії можна впливати на ефективність роботи інтернет-магазину та фінансові показники вашого бізнесу.
Дослідження показника конверсії дає змогу:
- Підвищувати окупність вкладень у рекламу і просування;
- Аналізувати процес взаємодії з людьми і виявляти слабкі місця у воронці продажів;
- Вимірювати ефективність нововведень.
Які конверсії можна відстежувати Для розрахунку CR необхідно визначити, яку поведінку користувача оцінюватимуть як цільову дію або конверсію. Це може бути заповнення форми, реєстрація, купівля товару, оформлення заявки або замовлення, перехід на посадкову сторінку тощо.
Відстеження рівня конверсії на різних етапах взаємодії відвідувача з вашим інтернет-магазином допомагає виявляти проблеми, через які потенційний клієнт не став реальним: довго завантажуються сторінки, немає опису товарів, погані фотографії, велика кількість полів у формі оформлення замовлення, менеджер не зміг відповісти на запитання тощо.
Конверсія - це базовий показник ефективності в інтернет-маркетингу. Залучення цільової аудиторії на сайт - це дороге і трудомістке завдання. І якщо CR буде низьким, то, виходить, гроші і зусилля були витрачені даремно. У наступних матеріалах у блозі компанії «Тредіттекс Солюшн» ми розглянемо способи підвищення рівня конверсії.