Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою публічною офертою та політикою конфіденційності.

Коефіцієнт конверсії - один із ключових показників в онлайн-торгівлі

Кожен підприємець, вкладаючи гроші в просування бізнесу, розраховує отримати реальних клієнтів, а разом з ними - прибуток. Однією з ключових метрик успіху в e-commerce, зокрема й дропшипінгу, є коефіцієнт конверсії. За ним визначають, які рекламні та маркетингові ходи є ефективними та окуповують себе, а на які тільки витрачаються гроші. На що звернути увагу при роботі з цим показником, розповіли фахівці компанії «Тредіттекс Солюшн».

Коефіцієнт конверсії (CR) - це показник, що демонструє співвідношення цільових дій до кількості переходів на сайт. Для його розрахунку використовується формула: кількість цільових дій/кількість відвідувань x 100 %. Якщо до вас на сайт зайшли 100 користувачів, з них 3 здійснили покупку, отже, конверсія в продажі становить 3%.

Ваш інтернет-магазин щодня відвідують користувачі. Один перейшов до каталогу, другий переглядав моделі ноутбука, а третій прийшов, щоб придбати товар, оскільки раніше додав сторінку в закладки. Таких користувачів може бути багато, але цільові дії здійснять далеко не всі. Згідно зі статистикою, у більшості сфер тільки 2-3% користувачів, які відвідали сайт, здійснюють цільову дію: залишають свої контакти, замовляють зворотний дзвінок, кладуть товари в кошик або оформляють покупку. Тип послуги, ціна, сфера діяльності, канал залучення трафіку - все це впливає на конверсію, тому неможливо визначити єдину норму для всіх продуктів.
Різновиди конверсій
Конверсії можна розділити на макроконверсії та мікроконверсії. До перших належать результати за основними цільовими діями, такими як:
  • Купівля товару;
  • Замовлення послуги;
  • Звернення до менеджерів по телефону;
  • Надсилання заявки через форму зворотного зв'язку;
  • Реєстрація на сайті.

Мікроконверсії - це проміжні дії, які також є цільовими, але менш значущими порівняно з основними завданнями. Наприклад, до них належать: додавання товару в кошик, перехід за посиланням, підписка на розсилку.

Для чого потрібна конверсія
Показники конверсії демонструють, наскільки ефективно працює маркетинг. Шляхом відстеження та зміни коефіцієнта конверсії можна впливати на ефективність роботи інтернет-магазину та фінансові показники вашого бізнесу.

Дослідження показника конверсії дає змогу:
  • Підвищувати окупність вкладень у рекламу і просування;
  • Аналізувати процес взаємодії з людьми і виявляти слабкі місця у воронці продажів;
  • Вимірювати ефективність нововведень.

Які конверсії можна відстежувати
Для розрахунку CR необхідно визначити, яку поведінку користувача оцінюватимуть як цільову дію або конверсію. Це може бути заповнення форми, реєстрація, купівля товару, оформлення заявки або замовлення, перехід на посадкову сторінку тощо.

Відстеження рівня конверсії на різних етапах взаємодії відвідувача з вашим інтернет-магазином допомагає виявляти проблеми, через які потенційний клієнт не став реальним: довго завантажуються сторінки, немає опису товарів, погані фотографії, велика кількість полів у формі оформлення замовлення, менеджер не зміг відповісти на запитання тощо.

Конверсія - це базовий показник ефективності в інтернет-маркетингу. Залучення цільової аудиторії на сайт - це дороге і трудомістке завдання. І якщо CR буде низьким, то, виходить, гроші і зусилля були витрачені даремно. У наступних матеріалах у блозі компанії «Тредіттекс Солюшн» ми розглянемо способи підвищення рівня конверсії.
Україна, 61070, Харківська область, місто Харків, вулиця Академіка Проскури, будинок 1 каб 207