Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою публічною офертою та політикою конфіденційності.
Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою публічною офертою та політикою конфіденційності.

БЛОГ

НОВИНИ КОМПАНІЇ
вважає, що корисна інформація - це один з найважливіших ключів до успішного бізнесу. Тому наша команда взяла на себе завдання зібрати в одному місці необхідні цікаві теми для вашого бізнесу, щоб збільшити ваші доходи.

ТОВ «Тредіттекс Солюшн»

НОВИНИ для бізнесу
Читайте корисну інформацію про міжнародну торгівлю, новини світового бізнесу та рекомендації експертів
Навіщо компаніям потрібен ребрендинг
В одному з попередніх текстів у блозі компанії ТОВ «Тредіттекс Солюшн» ми розглядали поняття «бренд» і його основні атрибути. Сьогодні поговоримо про ребрендинг: що це і навіщо він потрібен компаніям.
23 Вересень 2024
Як шукати товари для дропшипінгу в Україні
Вибір постачальника впливає на те, чи зможете ви встановити конкурентоспроможну ціну та надати покупцям дійсно якісний товар. Пам’ятайте: чим менша закупівельна вартість товару, тим більший дохід ви потенційно можете отримати. Щоб знайти вигідну для себе ціну, не потрібно триматися за постачальників.
30 Серпня 2024
Як виділитися серед конкурентів. Основні елементи бренду
Бренд - це унікальний набір слів і образів, які асоціюються з конкретним продуктом. Цей перелік характеристик відрізняє компанію від інших організацій. За допомогою яскравої назви, що запам'ятовується, можна залишити слід у серці клієнта і виділити свій продукт серед сотень схожих.
09 Серпень 2024
Що таке бізнес-план і для чого він потрібен
Сьогоднішній матеріал у блозі компанії "Тредіттекс Солюшн" присвячений питанням планування в бізнесі. Поговоримо про те, як самому правильно скласти бізнес-план. Цей посібник із розвитку бізнесу потрібен усім підприємцям незалежно від масштабів їхньої діяльності, зокрема й дропшиперам.
17 Липень 2024
AOV: як розрахувати і які висновки можна зробити
Середня вартість замовлення або середній чек (AOV) являє собою середню суму, яку клієнт витрачає під час покупки у вашому магазині електронної комерції. Для визначення AOV вам необхідно знати дві базові метрики: загальний дохід за певний період і загальну суму продажів за той самий період. Математично цей показник розраховується за формулою.
21 Червень 2024
Аналіз юзабіліті сайту. На що звернути увагу
Юзабіліті сайту - це ступінь його зручності для користувачів. Якщо юзабіліті на високому рівні, людина швидко отримає потрібну інформацію і здійснить цільову дію. В іншому разі поведінкові показники будуть незадовільними і, як наслідок, знизиться показник конверсії. Щоб зрозуміти, наскільки зручний ваш інтернет-ресурс, потрібно провести аудит юзабіліті.
27 Травня 2024
Коефіцієнт конверсії - один із ключових показників в онлайн-торгівлі
Кожен підприємець, вкладаючи гроші в просування бізнесу, розраховує отримати реальних клієнтів, а разом з ними - прибуток. Однією з ключових метрик успіху в e-commerce, зокрема й дропшипінгу, є коефіцієнт конверсії.
06 Травня 2024
Як збільшити продажі в соціальних
мережах
Маркетинг у соціальних мережах - один із найдоступніших способів охопити цільову аудиторію та збільшити продажі.
15 Квітня 2024
Дропшиппінг. Які можуть виникнути проблеми
Дропшиппінг - один із найпопулярніших видів бізнесу в наш час. Дропшиппінг - це метод управління ланцюгом поставок, за якого посередник здійснює торгівлю без проміжного зберігання товарів на своєму складі. Товари відвантажуються покупцеві зі складу виробника або постачальника.
14 Березня 2024
Запуск дропшиппінг-бізнесу.
Дропшиппінг - один із найдоступніших способів старту свого бізнесу. Він звільняє від багатьох турбот, які характерні для інших видів підприємницької діяльності. Наприклад, вам не доведеться шукати приміщення для складу, займатися доставкою товару тощо.
22 Лютого 2024
Дропшиппінг. Для продавця та постачальника
Як відкрити власний магазин, не платячи за оренду складу? Як продавати товар і не займатися доставкою? Як, не витрачаючи величезних коштів, отримувати прибуток і перевіряти попит?
24 Січня 2024
Дропшиппінг. Ефективний спосіб швидко побудувати бізнес
Дропшиппінг існує вже досить давно. Популярність цієї бізнес-моделі пояснюється тим, що вона не вимагає значних інвестицій для "входу". Дропшиппер не закуповує товар заздалегідь, йому не потрібен склад.
05 Січня 2024
Робота з клієнтами: RFM-аналіз
Взаємодія з клієнтами, її аналіз і вдосконалення є дуже важливою частиною ведення будь-якого виду бізнесу. Сучасні маркетингові дослідження показують, що утримання нового клієнта обходиться в п'ять разів дешевше, ніж постійне залучення інших.
08 Грудня 2023
Що таке заклик до дії?
Відвідувач покинув сайт. Кинув кошик. Не оплатив обраний товар. Чому вам не вдалося його утримати, а точніше привернути його увагу. І чим ви "зачепили" користувача?
04 July 2023
П'ять "чому", які повинен запитати кожен
Є проблема. Як ви її аналізуєте? Чи бувають випадки, коли проблема залишається невирішеною, ви її "залатали", але причину так і не усунули?
24 June 2023
Як вести переговори. Вигідно і без нервів.
Торгувати онлайн стало легко і вигідно...
24 February 2023
Україна, 61070, Харківська область, місто Харків, вулиця Академіка Проскури, будинок 1 каб 207