Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою публічною офертою та політикою конфіденційності.

Блог - Дропшиппінг. Для продавця та постачальника

Як відкрити власний магазин, не платячи за оренду складу? Як продавати товар і не займатися доставкою? Як, не витрачаючи величезних коштів, отримувати прибуток і перевіряти попит?

Все досить просто. Дропшиппінг - це схема продажів, при якій продавець отримує прибуток, продаючи товари, яких у нього немає на складі. Постачальник відповідає за доставку товару, а також за його якість.

Дропшиппінг - це низькоризикована бізнес-модель, яка дозволяє не заморожувати гроші в товарах і не боятися, що вони можуть зіпсуватися або виявитися незатребуваними.

Ця модель популярна як серед тих, хто хоче спробувати себе в бізнесі, так і серед тих, хто хоче перевірити нішу або збільшити асортимент свого інтернет-магазину. При цьому йому не потрібно займатися його складуванням і відвантаженням.
Ланцюг дропшиппінгу
Ланцюг продажів дропшиппінгу включає кінцевого споживача (клієнта, покупця), дропшиппера (продавця товарів, який торгує від свого імені) і постачальника (виробника, роздрібного продавця, оптовика), який відповідає за якість товарів і їх доставку кінцевому споживачеві.

Фінанси
Фінансові відносини між постачальником і дропшиппером можуть бути засновані на тому, що дропшиппер утримує свій відсоток після того, як покупець оплатить замовлення. Або, якщо постачальник отримує оплату за товар, він перераховує відсоток від транзакції дропшипперу.

Дропшиппінг з точки зору постачальника
Дропшиппер - це вигідна угода і для виробника, і для постачальника. Він виконує роботу відділів продажів і маркетингу: шукає клієнтів, просуває товар, вкладає свій час і фінанси в його рекламу. Це вигідно!

Чим більше дропшиперів продають товари постачальника, тим швидше товар обертається, тим популярнішим стає бренд і тим більша його присутність на ринку. Дропшиппер має власний інтернет-магазин, акаунти в соціальних мережах, він зацікавлений у продажах і клієнтах. Таким чином, товар постачальника пропонують кілька маркетплейсів, і експерименти з просуванням і витратами на рекламу його не стосуються. У висококонкурентній ніші товар представлений онлайн різними компаніями. Це вигідно!

Водночас, щоб уникнути демпінгу в мережі своїх дропшиперів, постачальник змушений контролювати і рекомендувати ціни, нижче яких вони не повинні опускатися. Це є недоліком.
Дропшиппінг з точки зору продавця
Дропшиппер - це вигідна угода для виробника і постачальника. Він виконує роботу відділів продажів і маркетингу: шукає клієнтів, просуває товар, вкладає свій час і фінанси в його рекламу. Це вигідно!

Чим більше дропшиперів продають товари постачальника, тим швидше товар обертається, тим популярнішим стає бренд і тим більша його присутність на ринку. Дропшиппер має власний інтернет-магазин, акаунти в соціальних мережах, він зацікавлений у продажах і клієнтах. Таким чином, товар постачальника пропонують кілька маркетплейсів, і експерименти з просуванням і витратами на рекламу його не стосуються. У висококонкурентній ніші товар представлений онлайн різними компаніями. Це вигідно!

Водночас, щоб уникнути демпінгу в мережі своїх дропшиперів, постачальник змушений контролювати і рекомендувати ціни, нижче яких вони не повинні опускатися. Це є недоліком.

Дропшиппінг не ідеальний і має свої підводні камені.
Продавець повністю покладається на "чистоту" постачальника. Навіть після того, як ви протестували товар, ви ніколи не знаєте, що і як відправляти своїм клієнтам. Важко сказати, чи відповідає якість товару його опису і чи є він справжнім, просто подивившись на каталог товарів. Ви повинні довіряти інформації, наданій постачальником. Це певний ризик.

Вигідно працювати безпосередньо з виробником або дилером товару. Однак часто можна зіткнутися з посередниками, які не несуть відповідальності за якість або видиму наявність товару на складі. Заробіток дропшиперів мінімальний, оскільки вони викуповують товар назад. Це є недоліком.

Іміджеві втрати небажані в будь-якому бізнесі. Дропшиппер не контролює процес доставки. Якщо постачальник помилився, відправив не той товар, погано упакував або затримав доставку, незадоволений клієнт навряд чи повернеться на сайт продавця. Це є недоліком.

Ведення бізнесу
Заснувати бізнес і керувати ним - це дві великі різниці. Щоб розпочати бізнес електронної комерції на основі дропшиппінгу, перш за все варто провести велике дослідження: перевірити ринок конкурентів, знайти відповідні товари, вивчити постачальників.

Згодом вам доведеться зайнятися питаннями маркетингу, пошукової оптимізації (SEO), видимості інтернет-магазину, якості продукції та підтримки клієнтів.

Зосередившись на розширенні та розвитку бізнесу, дропшипер отримує плавне збільшення прибутку при невеликих інвестиціях.

ТОВ "Традіттекс Солюшн" займається пошуком прибуткових ніш для своїх партнерів і клієнтів. Маркетологи Tradittex Solution аналізують конкурентне середовище та розробляють маркетингові плани для конкретного бізнесу.
Україна, 61070, Харківська область, місто Харків, вулиця Академіка Проскури, будинок 1 каб 207