Дропшиппінг з точки зору продавця
Дропшиппер - це вигідна угода для виробника і постачальника. Він виконує роботу відділів продажів і маркетингу: шукає клієнтів, просуває товар, вкладає свій час і фінанси в його рекламу. Це вигідно!
Чим більше дропшиперів продають товари постачальника, тим швидше товар обертається, тим популярнішим стає бренд і тим більша його присутність на ринку. Дропшиппер має власний інтернет-магазин, акаунти в соціальних мережах, він зацікавлений у продажах і клієнтах. Таким чином, товар постачальника пропонують кілька маркетплейсів, і експерименти з просуванням і витратами на рекламу його не стосуються. У висококонкурентній ніші товар представлений онлайн різними компаніями. Це вигідно!
Водночас, щоб уникнути демпінгу в мережі своїх дропшиперів, постачальник змушений контролювати і рекомендувати ціни, нижче яких вони не повинні опускатися. Це є недоліком.
Дропшиппінг не ідеальний і має свої підводні камені.
Продавець повністю покладається на "чистоту" постачальника. Навіть після того, як ви протестували товар, ви ніколи не знаєте, що і як відправляти своїм клієнтам. Важко сказати, чи відповідає якість товару його опису і чи є він справжнім, просто подивившись на каталог товарів. Ви повинні довіряти інформації, наданій постачальником. Це певний ризик.
Вигідно працювати безпосередньо з виробником або дилером товару. Однак часто можна зіткнутися з посередниками, які не несуть відповідальності за якість або видиму наявність товару на складі. Заробіток дропшиперів мінімальний, оскільки вони викуповують товар назад. Це є недоліком.
Іміджеві втрати небажані в будь-якому бізнесі. Дропшиппер не контролює процес доставки. Якщо постачальник помилився, відправив не той товар, погано упакував або затримав доставку, незадоволений клієнт навряд чи повернеться на сайт продавця. Це є недоліком.
Ведення бізнесу
Заснувати бізнес і керувати ним - це дві великі різниці. Щоб розпочати бізнес електронної комерції на основі дропшиппінгу, перш за все варто провести велике дослідження: перевірити ринок конкурентів, знайти відповідні товари, вивчити постачальників.
Згодом вам доведеться зайнятися питаннями маркетингу, пошукової оптимізації (SEO), видимості інтернет-магазину, якості продукції та підтримки клієнтів.
Зосередившись на розширенні та розвитку бізнесу, дропшипер отримує плавне збільшення прибутку при невеликих інвестиціях.
ТОВ "Традіттекс Солюшн" займається пошуком прибуткових ніш для своїх партнерів і клієнтів. Маркетологи Tradittex Solution аналізують конкурентне середовище та розробляють маркетингові плани для конкретного бізнесу.