Вивчайте свою аудиторію, перевіряючи хештеги. Шукайте групи і дивіться, як працюють ваші конкуренти на подібних платформах. Припустимо, ви помітили, що у деяких ваших конкурентів набагато більше підписників у Facebook, ніж, наприклад, у Pinterest. Швидше за все, вам варто активно розвивати свою сторінку у Facebook і збільшувати кількість підписників в Instagram.
Утримуйте увагу
Якщо ви хочете, щоб відвідувачі ваших соціальних мереж врешті-решт купили щось у вашому інтернет-магазині, вам потрібно зацікавити їх цікавим контентом, утримати їхню увагу.
Найпростіший спосіб зробити це - вивчити дані статистики вашого сайту в Google Analytics. Дізнайтеся, які сторінки користуються більшою популярністю. На цю тему потрібно створити серію невеликих заміток для соціальних мереж. Можна підготувати інфографіку. Такий матеріал підвищує впізнаваність бренду і збільшує продажі.
Добре працює відеоконтент, він забезпечує позитивне повернення інвестицій (ROI). Якщо у вас немає можливості розміщувати відео на YouTube і TikTok, ви можете створити невеликі ролики для Facebook і Twitter.
Користувацький контент
Користувацький контент (UGC) - це ефективний спосіб різко збільшити продажі та завоювати довіру нових відвідувачів.
Це будь-яка взаємодія користувачів з вами і вашим продуктом (брендом): відгуки в соціальних мережах, згадки з брендованими хештегами, зображення або відео. Досвід показує, що такий матеріал стає стимулом для прийняття рішення про покупку, формує звичку.
Ви можете попросити своїх підписників ділитися вашими постами. Наприклад, написати про улюблену покупку. Про кумедні випадки. Людям цікаво, що хвилює їхніх друзів, тому вони перейдуть за посиланням, навіть якщо ніколи не чули про бренд або компанію.
Користувацький контент став основою інтернету, від домашніх сторінок Geocities наприкінці 1990-х до онлайн-галереї DeviantART та відгуків на Yelp і Amazon.
Флеш-розпродаж
ФОМО - це страх пропустити цікаве, поширене явище серед постійних користувачів соціальних мереж. Анонсуючи обмежені в часі розпродажі та події, ви створюєте потребу і мотивуєте до термінової покупки. Звісно, цим потрібно користуватися обережно і свідомо. Вам потрібен клієнт, який не відчує, що покупка - це необдумане рішення, ляпсус і помилка. 60% покупців зазвичай здійснюють імпульсивні покупки FOMO менш ніж через 24 години після того, як побачили рекламу.
Процедури ТОВ "Трейдітекс Солюшн"
Існує багато способів використання маркетингу в соціальних мережах для збільшення продажів і просування бізнесу. Уважно стежте за аналітикою на обраних платформах. З її допомогою можна дізнатися багато нового про те, які стратегії працюють, а також про потреби і больові точки вашої цільової аудиторії.
ТОВ "Традіттекс Солюшн" допомагає підготувати нові бренди до запуску, складаючи детальні плани маркетингу та просування в Інтернеті та соціальних мережах, допомагаючи підвищити залученість та довіру клієнтів. Маркетологи ТОВ "Традіттекс Солюшн" працюють з аналітикою сайтів клієнтів в режимі реального часу, що дає їм можливість, маючи повне розуміння поведінки користувачів, їх очікувань, інтересів і мотивації до покупки, рекомендувати клієнтам нові і перевірені методи залучення та утримання цільової аудиторії.