Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою публічною офертою та політикою конфіденційності.

Блог - Як вести переговори. Вигідно і без нервів

Торгувати онлайн стало легко і вигідно. Світ прокидається з інтернетом і засинає з ним. Ми звикли порівнювати свої дії з тим, що нам "підказує" мережа. Ми дивимося на рейтинги, вивчаємо відгуки, шукаємо контакти. Переговори теж перетворилися на низку листувань, телефонних дзвінків та онлайн-зустрічей.

Як ви ведете переговори і будуєте партнерські відносини на довгострокову перспективу? У швидко мінливому світі ви хочете побудувати довіру і стійкі ділові відносини.
Отже, ви знайшли постачальника. Ви збираєтеся провести свої перші відеопереговори за допомогою Zoom, Skype або Google Meet. Як найкраще до них підготуватися?
Інформація
Підготовленість та поінформованість - величезна перевага в будь-яких переговорах. Дізнайтеся якомога більше про постачальника та його продукцію. Порівняйте його ціни з цінами конкурентів. З'ясуйте, який рівень обслуговування він надає своїм клієнтам. Ви повинні чітко розуміти, чого ви хочете досягти, з чим ви можете погодитися, а з чим піти на компроміс.

Брехня та обман
Обман, блеф або фальсифікація можуть принести більше шкоди, ніж користі в переговорах з постачальником. Брехня - це неетично. Звичайно, ви не можете бути занадто обережними; ви не повинні показувати всі свої карти. Торгуйтеся, наводьте реальні аргументи, висувайте перевірені доводи.
Не обговорюйте теми, про які ви не хочете говорити, принаймні на початку переговорів.

Покажіть свій потенціал
Якщо це ваші перші переговори з потенційним постачальником, цілком ймовірно, що він мало знає про вас і ваш бізнес. Розкажіть коротко про себе, свої плани та перспективи.
Бізнес-модель дропшиппінгу дозволяє продавцю розміщувати товари постачальника на своєму сайті та продавати їх безпосередньо зі свого складу. Вирішіть, як або за допомогою яких систем дропшиппер може відстежувати наявність товарів на складі постачальника. Задокументуйте вирішення суперечок щодо логістики, якості продукції, сертифікації та заміни.

Чого ви хочете
Ваша мета - отримати відповідну ціну, вигідні умови оплати, знижки і навіть ексклюзивність. Почніть переговори з опису ваших переваг як партнера, а потім з'ясуйте, на що ви можете розраховувати і які стимули пов'язані з можливим партнерством. Не бійтеся говорити про те, чого ви хочете. Під час переговорів, дзвінків і листування слід ретельно обговорювати з партнерами умови постачання.
Конкуренти
Немає нічого поганого в тому, щоб повідомити постачальнику, що ви одночасно ведете переговори з конкурентом або збираєтеся це зробити. Не розголошуйте жодних цін чи іншої конфіденційної інформації. Ви можете підготувати аналіз та бенчмаркінг показників діяльності конкурентів, щоб новий партнер міг оцінити потенціал вашого інтернет-магазину.

Не поспішайте
Якщо вас щось не влаштовує і переговори йдуть не так, як ви хотіли, завершіть їх м'яко, візьміть паузу. Така пауза часто буває тактично вигідною - партнер, який не хоче втрачати вигідний контракт, через деякий час може запропонувати вам кращі умови та ціни.

Репетируйте
Природженими переговірниками народжуються одиниці. Потрібен час, щоб навчитися мистецтву знати, коли говорити, а коли мовчати. Важливо розпізнавати вираз обличчя співрозмовника і читати мову його тіла. Відточуйте свої навички, готуйтеся заздалегідь, ретельно плануйте свої розмови, практикуйтеся і репетируйте, якщо відчуваєте невпевненість. Більшість успішних імпровізацій - це добре відрепетирувана підготовка. Продемонструйте свою компетентність і пам'ятайте, що ваша мета - виграти переговори, а не втратити свої позиції, встановити міцні та довірчі відносини з постачальником.

ТОВ «Тредіттекс Солюшн». Критерії укладання угод
ТОВ «Тредіттекс Солюшн» готує клієнтів до "нульових", початкових і фінальних переговорів з постачальниками товарів, а також веде переговори від їх імені. Перевірка можливого партнера, що цікавить клієнта, здійснюється за спеціально розробленою ТОВ «Тредіттекс Солюшн» методологією оцінки критеріїв укладання угод. Продавці ТОВ «Тредіттекс Солюшн» аналізують конкурентне середовище, вивчають додаткову інформацію, розбираються в нюансах, здійснюють дзвінки потенційним покупцям.
Україна, 61070, Харківська область, місто Харків, вулиця Академіка Проскури, будинок 1 каб 207