Конкуренти
Немає нічого поганого в тому, щоб повідомити постачальнику, що ви одночасно ведете переговори з конкурентом або збираєтеся це зробити. Не розголошуйте жодних цін чи іншої конфіденційної інформації. Ви можете підготувати аналіз та бенчмаркінг показників діяльності конкурентів, щоб новий партнер міг оцінити потенціал вашого інтернет-магазину.
Не поспішайте
Якщо вас щось не влаштовує і переговори йдуть не так, як ви хотіли, завершіть їх м'яко, візьміть паузу. Така пауза часто буває тактично вигідною - партнер, який не хоче втрачати вигідний контракт, через деякий час може запропонувати вам кращі умови та ціни.
Репетируйте
Природженими переговірниками народжуються одиниці. Потрібен час, щоб навчитися мистецтву знати, коли говорити, а коли мовчати. Важливо розпізнавати вираз обличчя співрозмовника і читати мову його тіла. Відточуйте свої навички, готуйтеся заздалегідь, ретельно плануйте свої розмови, практикуйтеся і репетируйте, якщо відчуваєте невпевненість. Більшість успішних імпровізацій - це добре відрепетирувана підготовка. Продемонструйте свою компетентність і пам'ятайте, що ваша мета - виграти переговори, а не втратити свої позиції, встановити міцні та довірчі відносини з постачальником.
ТОВ «Тредіттекс Солюшн». Критерії укладання угод
ТОВ «Тредіттекс Солюшн» готує клієнтів до "нульових", початкових і фінальних переговорів з постачальниками товарів, а також веде переговори від їх імені. Перевірка можливого партнера, що цікавить клієнта, здійснюється за спеціально розробленою ТОВ «Тредіттекс Солюшн» методологією оцінки критеріїв укладання угод. Продавці ТОВ «Тредіттекс Солюшн» аналізують конкурентне середовище, вивчають додаткову інформацію, розбираються в нюансах, здійснюють дзвінки потенційним покупцям.