Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою публічною офертою та політикою конфіденційності.

Як виділитися серед конкурентів. Основні елементи бренду

Бренд - це унікальний набір слів і образів, які асоціюються з конкретним продуктом. Цей перелік характеристик відрізняє компанію від інших організацій. За допомогою яскравої назви, що запам'ятовується, можна залишити слід у серці клієнта і виділити свій продукт серед сотень схожих. У новій публікації в блозі компанії "Тредіттекс Солюшн" розбираємо, з яких елементів складається бренд.

До його основних атрибутів належать:
  • Назва;
  • Айдентика - зовнішній візуальний образ бренду;
  • Позиціонування, важливими складовими якого є створення слогану та визначення місії;
  • Легенда бренду.

А тепер детальніше розглянемо кожен елемент бренду.
Назва
Щоб бути унікальним, бізнесу або продукту необхідне ім'я. Таким чином він не загубиться серед сотень конкурентів. Найменування бренду - це основоположний інструмент, від якого слід відштовхуватися під час створення фірмового стилю.

Найкраще вибрати просту, яскраву і легку для запам'ятовування назву. Вона має бути такою, щоб клієнт міг моментально згадати про вашу компанію. Неймінг вкрай необхідний тим, хто щодня спілкується з різними клієнтами і відвойовує своє місце на ринку з високою конкуренцією. Наприклад, це кав'ярні, магазини, різноманітні сервіси, а також онлайн-бізнес із власними сайтами та акаунтами в соціальних мережах.

Місія
У вас має бути чітке розуміння, для чого працює ваша компанія і що вона має приносити клієнтам. Місію часто висловлюють у слогані компанії. Насамперед думати про місію необхідно компаніям, у яких є глобальна ідея. Також місія необхідна компаніям, у яких працює велика кількість співробітників. Їм потрібна ідея, в яку вони будуть вірити.
Логотип
Це унікальний графічний знак, який виділяє компанію на тлі конкурентів і знайомить із вашим брендом. Логотип може мати словесне, графічне або комбіноване позначення. При його розробці важливо враховувати візуальну та емоційну прив'язку до бренду. Елементи логотипу повинні гармоніювати один з одним і формувати єдиний візуальний образ, щоб викликати у людей певні асоціації та емоції.

Кольори
Під час вибору колірної гами слід відштовхуватися від характеру вашого бренду і від того, що ви хочете сказати своїй аудиторії. Важливо не перестаратися з вибором палітри: краще обмежитися одним або двома фірмовими кольорами.

Кольори на підсвідомому рівні викликають певні асоціативні зв'язки і впливають на емоції людини. Наприклад, червоний колір привертає увагу. Тому ми часто його бачимо на оголошеннях про розпродажі. Зелений асоціюється зі здоров'ям і спокоєм. Тому його активно використовують фармацевтичні та косметичні бренди. Синій колір асоціюється зі стабільністю. Він добре підходить для фірмового стилю банків і будівельних компаній.

Легенда
Легенда - це те, що уявляє клієнт, згадуючи про бренд. Ці думки обов'язково мають бути приємними і яскравими. Над легендою варто попрацювати тим, кому важливо створити гарний і благородний образ. Насамперед це виробники і постачальники продуктів і побутової хімії, мережеві заклади та магазини, стартапи і технологічні компанії. Подумайте, чим ви відрізняєтеся від конкурентів; що ви робите краще; чим можете похвалитися. Про це й розповідайте. Не вигадуйте нереальні історії, розкажіть правду. Помічниками у створенні легенди можуть стати вже наявні клієнти. Запитайте в них, чому вони обрали саме вашу компанію.

Головне - якість
Ви можете використовувати не всі елементи брендингу. Наприклад, на початковому етапі вашої діяльності можна обійтися назвою, що запам'ятовується, і красивою легендою. Решту придумаєте потім. Якщо буде необхідність. Можливо, ви будете настільки гарні у своїй сфері, що клієнти без проблем запам'ятають назву вашої компанії. А головне - вони пам'ятатимуть якість вашої роботи, обслуговування і обов'язково звернуться до вас знову.
Україна, 61070, Харківська область, місто Харків, вулиця Академіка Проскури, будинок 1 каб 207