Чому заклик до дії важливий?
Ідеальної формули заклику до дії не існує. Але якщо користувач вже знаходиться на вашому сайті, важливо провести його далі по воронці продажів і підштовхнути до наступної дії: порівняння, оформлення замовлення, оплати, завершення продажу. Заклик до дії, і не один, можна розмістити на кожному з ваших ресурсів. З різними формулюваннями, розміром, кольором і посиланнями. Майте на увазі: те, що працює на одному сайті, може не працювати на іншому.
Добре продуманий заклик до дії впливає на найважливіші параметри ранжування сайту - показник відмов і показник кліків. Сильний і креативний заклик до дії викликає емоції та/або ентузіазм і спонукає до дії.
Розміщення заклику до дії
Утримати увагу користувача непросто. Він заходить на сайт і оцінює його в перші 3 секунди. Якщо його нічого не "зачепило", він негайно закриває сторінку. Наступний час для тригерів - 8 секунд. Тому важливо, щоб CTA завжди була ненав'язливою на будь-якій сторінці сайту, на видному місці.
Клікабельність
Це може здатися очевидним, але ваш заклик до дії повинен бути клікабельним. Якщо він виглядає переконливо, користувачі не будуть переходити за посиланням. Ось чому формат кнопки є звичним і широко використовуваним.
Коротко і по суті
Інформація для заклику до дії повинна бути короткою і простою. Заклик до дії повинен давати користувачеві відчуття терміновості. Користувач повинен відразу зрозуміти, що він може отримати, виконавши ваш заклик до дії.
Розмір
Розмір заклику до дії повинен бути адаптований до пристроїв. Параметри (розмір) і зміст заклику до дії, розміщеного на сторінці веб-сайту, значно відрізняються від того, як він виглядатиме в електронному листі. Наприклад, Apple у своєму дослідженні стверджує, що "заклик до дії в мобільному інтерфейсі має бути щонайменше 44×44 пікселі, тоді як Microsoft рекомендує 34×26 пікселів.