Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою публічною офертою та політикою конфіденційності.

Блог - Що таке заклик до дії?

Відвідувач покинув сайт. Кинув кошик. Не оплатив обраний товар. Чому вам не вдалося його утримати, а точніше привернути його увагу. І чим ви "зачепили" користувача?

CTA (Call To Action - заклик до дії) - це маркетингова підказка, яка запрошує користувача виконати певну дію.

CTA - це невелика кнопка або підказка, яка дає користувачеві розуміння того, яким може бути його наступний крок. Вибрати товар, додати його в кошик, зробити покупку, підписатися на розсилку, заповнити форму зворотного зв'язку або оплатити. Добре продуманий заклик до дії збільшує конверсію та утримує увагу користувача.
Чому заклик до дії важливий?
Ідеальної формули заклику до дії не існує. Але якщо користувач вже знаходиться на вашому сайті, важливо провести його далі по воронці продажів і підштовхнути до наступної дії: порівняння, оформлення замовлення, оплати, завершення продажу. Заклик до дії, і не один, можна розмістити на кожному з ваших ресурсів. З різними формулюваннями, розміром, кольором і посиланнями. Майте на увазі: те, що працює на одному сайті, може не працювати на іншому.

Добре продуманий заклик до дії впливає на найважливіші параметри ранжування сайту - показник відмов і показник кліків. Сильний і креативний заклик до дії викликає емоції та/або ентузіазм і спонукає до дії.

Розміщення заклику до дії
Утримати увагу користувача непросто. Він заходить на сайт і оцінює його в перші 3 секунди. Якщо його нічого не "зачепило", він негайно закриває сторінку. Наступний час для тригерів - 8 секунд. Тому важливо, щоб CTA завжди була ненав'язливою на будь-якій сторінці сайту, на видному місці.

Клікабельність
Це може здатися очевидним, але ваш заклик до дії повинен бути клікабельним. Якщо він виглядає переконливо, користувачі не будуть переходити за посиланням. Ось чому формат кнопки є звичним і широко використовуваним.

Коротко і по суті

Інформація для заклику до дії повинна бути короткою і простою. Заклик до дії повинен давати користувачеві відчуття терміновості. Користувач повинен відразу зрозуміти, що він може отримати, виконавши ваш заклик до дії.

Розмір
Розмір заклику до дії повинен бути адаптований до пристроїв. Параметри (розмір) і зміст заклику до дії, розміщеного на сторінці веб-сайту, значно відрізняються від того, як він виглядатиме в електронному листі. Наприклад, Apple у своєму дослідженні стверджує, що "заклик до дії в мобільному інтерфейсі має бути щонайменше 44×44 пікселі, тоді як Microsoft рекомендує 34×26 пікселів.
Що таке заклик до дії
Заклик до дії повинен містити лише кілька слів, чим менше, тим краще. Це може бути кнопка, гіперпосилання в електронному листі або іконка в соціальних мережах. До речі, колір кнопки та фону повинен контрастувати, щоб заклик до дії виділявся серед інших елементів на веб-сторінці.

Приклади заклику до дії (CTA) для B2C:
- Підписатися
- Завантажити електронну книгу
- Отримати демо-версію
- Поділіться в соціальних мережах
- Дійте зараз

Приклади закликів до дії (CTA) для B2B:
- Отримати демо-версію
- Замовте зустріч
- Зверніться до відділу продажів
- Безкоштовна пробна версія
- Зареєструватися
Приклади закликів до дії (CTA) для електронної комерції:
  • Додати в кошик
  • Купити зараз
  • Перевірити
  • Додати до списку бажань
  • Магазин на продаж

Стратегія Тредіттекс Солюшн та A/B-тестування
Відвідувачі сайту по-різному реагують на рекомендації CTA. Визначити найефективніший заклик до дії допомагає A/B-тестування. ТОВ «Тредіттекс Солюшн» досліджує бізнес замовника, готує різні CTA, аналізує результати тестування, пропонує варіанти, тим самим підвищуючи конверсію сайту замовника. Пам'ятайте, що CTA - це інструмент, який допомагає утримати потенційного клієнта. Його ефективність безпосередньо залежить від структури ціни, кількості трафіку на сайті, якості продукту або послуги, маркетингового плану кампанії.
Україна, 61070, Харківська область, місто Харків, вулиця Академіка Проскури, будинок 1 каб 207