Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою публічною офертою та політикою конфіденційності.

Блог - Дропшиппінг. Які можуть виникнути проблеми

Дропшиппінг - один із найпопулярніших видів бізнесу в наш час. Дропшиппінг - це метод управління ланцюгом поставок, за якого посередник здійснює торгівлю без проміжного зберігання товарів на своєму складі. Товари відвантажуються покупцеві зі складу виробника або постачальника.

З одного боку, у цій моделі бізнесу багато плюсів. Дропшиппінг не вимагає великих фінансових вкладень, підприємцю не потрібно мати власний склад для зберігання товарів, не потрібно займатися доставкою та логістикою. Постачальники самі відправляють товари кінцевому покупцеві від імені вашого інтернет-магазину. Дропшиппінг хороший тим, що дає можливість організувати свою справу навіть за обмеженого бюджету. На старті вам необхідно буде витратитися фактично тільки на створення якісного сайту інтернет-магазину і рекламу.

Про переваги цієї моделі бізнесу говорять багато, але сьогодні ми розглянемо її недоліки. Що не так із дропшиппінгом? Які можуть виникнути проблеми?
Відсутність можливості контролювати якість товару
Ви не бачите продукт, який продаєте. Так, можна замовити для себе такий товар і перевірити його, але немає гарантії, що інші екземпляри також будуть хорошої якості. Якщо постачальник відправляє продукти з дефектами, це може негативно позначитися на вашій репутації.

Складнощі комунікації
Для будь-яких уточнень про особливості та нюанси товару потрібно зв'язуватися з постачальниками. Часом на це йде час. Більшість потенційних покупців не хочуть довго чекати відповіді на свої запитання і йдуть в інший магазин. Ви можете досконально вивчити товар і умови доставки, але у покупця можуть виникнути такі запитання, які ви не могли передбачити.

Неунікальний контент
У переважній більшості випадків підприємці всього лише завантажують на свій сайт картки товарів, які надає постачальник. Тому описи товарів, фото, відео, заголовки не є унікальними. Це велика помилка. Перспективи SEO в такому разі дорівнюють нулю. Підприємцям залишається просуватися свої торгові майданчики тільки через рекламу, а це вимагає досить великих витрат.
Недобросовісний постачальник
Ви добровільно передаєте постачальнику контакти своїх клієнтів, щоб він міг організувати доставку. Немає жодних гарантій, що ваш партнер не почне самостійно працювати з людьми, які звертаються до вас.

У постачальника може закінчитися товар. Ваш клієнт зробить замовлення, ви передасте його постачальнику, а той вам відповість, що не може відправити товар. Проблеми будуть у вас. Доведеться порозумітися з незадоволеним покупцем і повертати гроші. Також буде необхідно повертати гроші постачальнику в тому разі, якщо клієнт відмовиться від замовлення. Наприклад, людина зробила замовлення, оплатила його, а доставка затримується. Її термінів має дотримуватися постачальник, а відповідати перед клієнтом доведеться вам. А потім ще й з ним потрібно буде розбиратися.

Вирішення проблеми
Пошук постачальника - один із найважливіших кроків на шляху до створення будь-якого бізнесу. Найбільший ризик - це початок співпраці з недобросовісною компанією. Фахівці "Тредіттекс Солюшн" можуть надати клієнту оптимальний варіант у вигляді якісного товару або послуги за вигідною ціною з гарантіями і без ризиків. Ми знайдемо потрібний Вам товар і надійного постачальника.

Україна, 61070, Харківська область, місто Харків, вулиця Академіка Проскури, будинок 1 каб 207