В одному з попередніх текстів у блозі компанії ТОВ «Тредіттекс Солюшн» ми розглядали поняття «бренд» і його основні атрибути. Сьогодні поговоримо про ребрендинг: що це і навіщо він потрібен компаніям.
Етапи проведення ребрендингуРебрендинг - це комплекс заходів зі зміни бренду компанії. Ребрендинг буває великим, під час якого повністю змінюють компанію і продукти, які вона виробляє, і частковим, під час якого міняють окремі елементи бренду, як-от слоган, логотип, позиціювання, айдентика і т.д.
Найважливіше, що потрібно розуміти і пам'ятати: ребрендинг - це не данина моді, а назріла необхідність змін усередині компанії, а також в її комунікації з цільовою аудиторією.
Проведення ребрендингу складається з декількох етапів
- Маркетинговий аудит - це дослідження кожного елемента бренду і його аналіз на слабкі та сильні сторони.
- Репозиціонування - це пошук вдалих способів змінити бренд, при цьому максимально зберігши і примноживши його переваги.
- Рестайлінг корпоративного стилю - це зміна естетики атрибутів бренду
- Інформування аудиторії про зміни, які були зроблені під час ребрендингу.